Din resa till framgång

Kundtjänst

Få expertstöd för produkter och tjänster för att påskynda problemlösning och se till att affärsflödena fungerar effektivt

Din support på OpenText börjar med My Support

My Support Portal erbjuder allt du behöver för att lyckas. Du kan ladda ner programvara, licensnycklar, dokumentation, artiklar och communityforum, eller så kan du kontakta en teknisk supportspecialist för personlig hjälp. Läs vår e-bok om du vill veta mer om hur My Support Portal kan hjälpa dig.

Logga in på My Support Portal

Översikt

En person som tillhandahåller kundsupport på sitt företag.

OpenText™ Customer Support har levererat positiva affärsresultat till kunder i mer än 25 år. Produktexperter löser snabbt akuta problem och ser till att lösningarna fungerar optimalt för att maximera investeringarna.

Läs mer om detta

Fördelar

Upptäck fördelarna med OpenText Customer Support

  • Håll dig uppdaterad

    Få de senaste programuppdateringarna och korrigeringarna för att säkerställa att lösningarna aldrig hamnar på efterkälken.

  • Maximera investeringarna

    Få ut mesta möjliga av OpenText -lösningarna med ständig tillgång till resurser och verktyg för självbetjäning.

  • Få hjälp 24/7

    Förlita dig på snabba supportsvar på kritiska och allvarliga serviceproblem, oavsett driftsättningsmodell.

  • Hantera proaktivt

    Få tillgång till ytterligare supporterbjudanden för att proaktivt hantera lösningar när organisationens krav förändras.

  • Planera för framtiden

    Budgetera och planera enkelt för uppdateringar med en supportlivscykel på 5 år.

Erbjudande av tjänster

  • Prime Protect

    Utforska det grundläggande supportprogrammet för OpenText lösningar som ger kunderna möjlighet att hantera alltmer komplexa affärsprocesser.

    Läs mer om detta
  • Premium-support

    Få tillgång till seniora supportexperter för snabbare lösningstider, optimerade miljöer och större ROI.

    Läs mer om detta
  • Flexibla krediter

    Få tillgång till kortsiktiga supporttjänster som uppgraderingshjälp, schemalagd standby med mera genom att lösa in förbetalda Flexible Credits.

    Läs mer om detta
  • TechConnect - Faxlösningar Edition

    Förstärk expertisen hos interna service- och IT-team med OpenText experter på optimering av digitala faxlösningar.

    Läs mer om detta

Resurser för kundsupport

Öppna ett ärende via My Support

Läs mer om detta

Lös problem med hjälp av socialt samarbete och peer-to-peer-stöd

Läs mer om detta

Betala din OpenText Support-faktura online

Läs mer om detta

Hur kan vi hjälpa till?

OpenText sidfot